Welkom bij de ChristenUnie Hoogeveen

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Foto's'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Drukbezochte jaarvergadering voor ChristenUnie

4f7a6e8f-d25a-40aa-8b9b-40071e5a71d0 (1).JPGwoensdag 27 februari 2019 21:09 Het vorig jaar aangetreden bestuur van de ChristenUnie Hoogeveen besloot de jaarlijkse ledenvergadering in een nieuw jasje te steken. Het plan was een smakelijke, interactieve en afwisselende bijeenkomst te organiseren op een verrassende locatie. Afgelopen dinsdag was het zover. Het bestuur blikt tevreden terug. lees verder

Preek van de Leek

vrijdag 16 november 2018 12:05 Op uitnodiging van de Remonstrantse Kerk Hoogeveen mocht onze wethouder Gert Vos een Preek van de Leek houden. Het onderwerp van de preek was: duurzaamheid. De bedoeling van de Preek van de Leek is om in te gaan op zingeving in het dagelijks werk en daarbij vooral ook in te gaan op dilemma’s. Als thema voor de preek koos Gert Vos: we erven de wereld niet van onze ouders, maar we lenen die van onze kinderen. Daarom is het belangrijk om hen bij hun duurzame toekomst te betrekken. lees verder