Welkom bij de ChristenUnie Hoogeveen

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Foto's'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Preek van de Leek

vrijdag 16 november 2018 12:05 Op uitnodiging van de Remonstrantse Kerk Hoogeveen mocht onze wethouder Gert Vos een Preek van de Leek houden. Het onderwerp van de preek was: duurzaamheid. De bedoeling van de Preek van de Leek is om in te gaan op zingeving in het dagelijks werk en daarbij vooral ook in te gaan op dilemma’s. Als thema voor de preek koos Gert Vos: we erven de wereld niet van onze ouders, maar we lenen die van onze kinderen. Daarom is het belangrijk om hen bij hun duurzame toekomst te betrekken. lees verder

Nieuw bestuur voor ChristenUnie Hoogeveen

20180604_214952woensdag 06 juni 2018 13:37 Op 4 juni heeft de ChristenUnie Hoogeveen een nieuw bestuur gekozen. Het oude bestuur was door vertrek en verhuizing van twee bestuursleden uitgedund tot twee leden: Henk Lovers en Pieter Feijer. Zij hadden aangegeven na de gemeenteraadsverkiezingen ook te willen stoppen als bestuurslid. De vereniging is bijzonder blij en dankbaar dat er vier leden bereid zijn de bestuurstaken op te gaan pakken. lees verder