In gesprek met de kandidaten van de Christenunie!

Top 8 GR2022 Hoogeveen
Margriet Baanvinger.jpg
Door Margriet Baanvinger op 16 februari 2022 om 15:30

In gesprek met de kandidaten van de Christenunie!

Online gespreksmomenten voor (potentiële) kiezers

De gemeenteraadsverkiezingen komen snel dichterbij. Sommige kiezers hebben hun stem al bepaald. Maar er zijn ook inwoners die nog twijfelen, vragen hebben of op zoek zijn naar bevestiging van hun keuze. Daarom organiseren wij twee online momenten op 28 februari en 3 maart waarop kiezers met onze kandidaat-raadsleden in gesprek kunnen.

Alfred Mulderij, campagneleider: ‘de campagne komt mooi op stoom. Wat hierin niet mag ontbreken is het organiseren van gelegenheden waarop kiezers met ons in gesprek kunnen. Aan de hand van stellingen uit de kieswijzer zullen onze kandidaat-raadsleden de standpunten van de ChristenUnie toelichten. Ook is er volop gelegenheid voor het stellen van vragen. Geheel eigentijds zijn deze avonden online. Kiezers kunnen dus heel gemakkelijk en laagdrempelig met ons in gesprek.’

Deze online gespreksmomenten zijn georganiseerd op maandag 28 februari en donderdag 3 maart van 20.00 – 21.00 uur. De link naar de Google Meet-bijeenkomsten is hier te vinden: https://meet.google.com/ffd-mzye-vjz. Door op deze link te klikken (of te knippen en plakken in de browser) op de genoemde tijdstippen kunt u deelnemen aan de online gespreksmomenten

Graag tot dan!