Berichten geschreven door Margriet Baanvinger

1. Wim Warrink afscheid.jpg
    Door Margriet Baanvinger op 31 maart 2022

Zijne Majesteit heeft…

Wim Warrink nam op 28 maart 2022 afscheid van de gemeenteraad als raadslid na 16 jaar trouwe dienst. Burgemeester Karel Loohuis gaf hem het lintje van de Koning en nu mag hij zich Ridder in de Orde van Oranje-Nassau noemen.

Lees meer over "Zijne Majesteit heeft…"
  2. manifest jongeren aangeboden
    Door Margriet Baanvinger op 7 maart 2022

Manifest voor jongeren

Op 3 maart heeft Hetty Pullen, lijsttrekker ChristenUnie te Hoogeveen, het manifest ‘Hoopvol perspectief’ aangeboden aan Zukarn Withagen. Hij is oprichter van Urban Unity te Hoogeveen. Nu valt dit werk onder Urban Arts bij SCALA. Hij ontving het manifest van 9 speerpunten en dit benadrukt het belang om perspectief te bieden aan jongeren in Hoogeveen. Dat is waar hij als begeleider van jongeren aan werkt.

Lees meer over "Manifest voor jongeren"
  3. SWW Jongerenwerkers.jpg
    Door Margriet Baanvinger op 2 maart 2022

ChristenUnie spreekt met jongerenwerkers Hoogeveen

In het kader van de ‘Oog voor wat telt Tour’ bracht Hetty Pullen, lijsttrekker van de ChristenUnie, onlangs een bezoek aan de jongerenwerkers van SWW in Hoogeveen. Deze jongerenwerkers maken verbinding met jongeren op verschillende plekken. Ze leggen contact en zien en spreken echt met de jongeren die dat nodig hebben. Naast dat jongeren elkaar ontmoeten in wijken en dorpen zijn ze ook te vinden op de scholen Wolfsbos, Roelof van Echten en het Alfa college. Jongerenwerkers Steven Sleurink, Jasper Laaning en Alinde Potze werken vanuit SWW ook op die scholen. Ook werken zij samen binnen projecten van Jong Hoogeveen aan een kindvriendelijk Hoogeveen.

Lees meer over "ChristenUnie spreekt met jongerenwerkers Hoogeveen"
  4. Foto Olden Kinholt.jpg
    Door Margriet Baanvinger op 21 februari 2022

ChristenUnie van start met ‘Oog-voor-wat-telt-Tour’

De ChristenUnie in Hoogeveen is de campagne in gegaan onder het motto: ‘Oog voor wat telt’. De partij wil hiermee uitdragen dat het belangrijk is om te werken aan een stad/gemeente waar het niet alleen gaat om ‘ik’ maar steeds meer om ‘wij’. In dat kader zijn de kandidaat-raadsleden een tour door Hoogeveen gestart en bezoeken daarbij organisaties of instellingen waar mensen zich inzetten voor een Hoogeveen waar iedereen meetelt.

Lees meer over "ChristenUnie van start met ‘Oog-voor-wat-telt-Tour’"

5. potlood stemmen.jpg
    Door Margriet Baanvinger op 16 februari 2022

In gesprek met de kandidaten van de Christenunie!

De gemeenteraadsverkiezingen komen snel dichterbij. Sommige kiezers hebben hun stem al bepaald. Maar er zijn ook inwoners die nog twijfelen, vragen hebben of op zoek zijn naar bevestiging van hun keuze. Daarom organiseren wij twee online momenten op 28 februari en 3 maart waarop kiezers met onze kandidaat-raadsleden in gesprek kunnen.

Lees meer over "In gesprek met de kandidaten van de Christenunie!"

6. Omslagfoto Facebook.jpg
    Door Margriet Baanvinger op 27 oktober 2021

ChristenUnie stelt kandidatenlijst vast

De ChristenUnie Hoogeveen heeft de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. Ook is de ledenvergadering unaniem akkoord gegaan met de positie van Hetty Pullen als lijsttrekker. Op de lijst staan 25 betrokken leden die zich willen inzetten voor een mooi verkiezingsresultaat.

Lees meer over "ChristenUnie stelt kandidatenlijst vast"

Labels: ,

7. Omslag vacature raadslid.jpg
    Door Margriet Baanvinger op 28 april 2021

Gezocht! Kandidaat-raadsleden

ChristenUnie Hoogeveen zoekt kandidaat-raadsleden voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. Ben je geïnteresseerd? Bekijk dan de vacaturetekst in dit artikel.

Lees meer over "Gezocht! Kandidaat-raadsleden"