Terugblik op de algemene ledenvergadering van 22 maart

Karine Kwant-Leeftink.jpg
Door Karine Kwant-Leeftink op 30 maart 2023 om 21:36

Terugblik op de algemene ledenvergadering van 22 maart

Op woensdagavond 22 maart 2023 heeft de ChristenUnie haar jaarlijkse algemene ledenvergadering gehouden. Na een heerlijke broodmaaltijd, geserveerd door de kanjers van 'Bijzonder Brasserie Van Eigen Deeg!' In Hoogeveen, was er een gevarieerd programma.

Uiteraard werden de (financiële) jaarcijfers van de boekhouding en de balans van het jaar 2022 besproken, net als het jaarverslag van 2022. De algemene ledenvergadering heeft deze documenten goedgekeurd.
Daarna was er ruim de tijd om in gesprek te gaan met elkaar, met de fractie, het bestuur, Betty Poutsma van het Waterschap Drents Overijsselse Delta en Karolien Pouwels-Koopman met betrekking tot de Provinciale Staten. Beide dames hebben de leden ook door middel van een korte presentatie meegenomen in het proces van de afgelopen verkiezingen en toegelicht hoe zij nu verder gaan in de door hen verkregen (of behouden) functie.

De fractie en het bestuur van de ChristenUnie Hoogeveen hebben tijdens de tafelgesprekken vooral ook met de leden gesproken over wat zij belangrijk vinden voor de komende tijd en welke wensen bij hun leven. Het was een fijne avond waarin veel informatie is uitgewisseld en veel informatie is opgehaald.

Labels: , , , ,