Bijdrage CU Hoogeveen bij Kadernota 2025-2028

Raadzaal Hoogeveen.jpg
Door Hetty Pullen-Muis op 3 juli 2024 om 11:46

Bijdrage CU Hoogeveen bij Kadernota 2025-2028

Fractievoorzitter Hetty Pullen schreef een bijdrage aan de Raad en het College van Hoogeveen over de kadernota voor 2025-2028. Hierin stipt ze een aantal punten aan die voor ChristenUnie belangrijk zijn: financieel gezond zijn als gemeente en betrouwbaar zijn als lokale overheid. Ook stelt ze kritische vragen over ondermijning en jeugdcriminaliteit, prostitutie en mensenhandel, de preventie en handhaving Alcohol, Drugs en Tabak, participatie en bestaanszekerheid, jeugdhulp en gezinsituaties. Ook wordt de mogelijkheid voor het onderzoeken van doorfietsroutes worden aangestipt. In de open brief kunt u lezen wat er precies geschreven staat.

Ook worden er kritische vragen gesteld over ondermijning en jeugdcriminaliteit, prostitutie en mensenhandel, de preventie en handhaving Alcohol, Drugs en Tabak, participatie en bestaanszekerheid, jeugdhulp en gezinsituaties. De mogelijkheid voor het onderzoeken van doorfietsroutes wordt ook nog aangestipt. In de open brief kunt u lezen wat er precies geschreven staat.