Berichten over werkbezoek

Karine Kwant-Leeftink.jpg
    Door Karine Kwant-Leeftink op 8 maart 2023

Kledingbank & Biddag

Hetty Pullen ging samen met Peter de Vries op deze biddag op de fiets naar de nieuwe locatie van de Kledingbank. Hoe passend kan het zijn om te bidden voor gewas en arbeid en tegelijk te weten dat er ruim 700 mensen in Hoogeveen de kledingbank nodig hebben. Kleding is een belangrijke eerste levensbehoefte. En kleding past bij het gebed voor deze mensen op deze biddag.

Lees meer over "Kledingbank & Biddag"
  2. Dag vd Ondernemer (2).jpeg
    Afbeelding Peter de Vries.jpeg
    Door Peter de Vries op 21 november 2022

18 november: de dag van de ondernemer

De dag van de Ondernemer is een dag die is ontstaan om de ondernemers aandacht te geven en om hen te bedanken voor hun durf en doorzettingsvermogen, zoals MKB-Nederland dit verwoordt.
    De ChristenUnie Hoogeveen besteedde er dit jaar ook aandacht aan en bezocht ondernemer Ben Locht, die met zijn bedrijf Tapijt & slaap TOKO is gevestigd aan de Schutstraat in Hoogeveen.

Lees meer over "18 november: de dag van de ondernemer"
  3. SWW CU Hoogeveen
    Afbeelding Gijs.jpg
    Door Gijs Verstegen op 23 mei 2022

Op werkbezoek bij SWW Hoogeveen

Hetty Pullen en Gijs Verstegen waren op bezoek bij Stichting Welzijnswerk Hoogeveen (SWW). We werden ontvangen door de directeur-bestuurder, de accountmanager volwassenen en ouderen en de accountmanager jeugd en jongeren. Goed gezelschap voor een inhoudelijk gesprek over de plaats van de SWW in het sociaal domein en de relatie met de gemeente.

Lees meer over "Op werkbezoek bij SWW Hoogeveen"